sebn_d4

食過早餐到現代百貨10樓退稅櫃位,試試可否完成昨日樂天超市的退稅,上到去原來需要登記信用咭,冇帶在身便暫時作罷。

bgc4se034_d4s

之後出發去駱山公園,搭地鐵到惠化站2號出口直行經過藝術劇場和公園,到 GS25 便利店左轉(沿路有指示的)不久就見貓壁畫,再前行開始是斜路,越近公園路就越斜,進入公園到觀景點又要行斜路。

bgc4se035_d4s

行到見城郭開始到觀景點,沿城郭行到最高點。

bgc4se036_d4s

離開駱山公園便到梨花壁畫村,壁畫上不時見有遊人提字,而身上只有原子筆的我亦提番份。

bgc4se037_d4s

回到大街向東大門方向行,邊行邊搵地方食飯,經過條橫街被一間小店外的海報吸引,入到去用手勢溝通過兩位便坐低,之後食店大姐冇問我地食乜就走進廚房忙著,見唔多對路之時又有兩人進店,阿蘇問好唔好我地走人等這兩人代替我倆的食物,我諗可能有驚喜決定留低。

結果驚喜欠奉(早知聽阿蘇講走人啦),來到的是份湯,有韮菜豬肉豬內臟,淡淡沒甚味道,還好有些醬料和白飯,本著:好又一餐,唔好又一餐 的我開始進食。

食食下見有幾隻綠色辣椒,想起網上所講這種辣椒唔辣,這時誤信網上傳聞加上唔知口痕定手痕的我隨手拎起隻放入口咬啖,結果就出事,一生食過最辣就這次,掙扎左十分鐘搵枝啤酒救救火。

食完飯沿大街行陣到東大門站搭地鐵。

bgc4se038_d4s

地鐵到安國站3號出口先到北村文化中心,拿份地圖坐坐研究路線,唔知係唔係上午行得斜路多,這時跟阿蘇有點散散地氣力不繼,先休息陣才繼續出發。

今日是韓國公眾假期周圍好多人,到處是人又好多斜路。

bgc4se039_d4s

到了一處像觀景點然後在附近找到條樓梯走落三清洞路,假期關係又係好多人,一路行陣坐陣。

首爾街頭最好的就是種滿銀杏樹,一路上還見些結了果。

bgc4se040_d4s

走到附近見大毛筆便是仁寺洞,這日假期這裡又是人頭湧湧,入到去不時見有些書畫,工藝,仿古店舖。

再前行見有點肚餓先食點東西,買了小食但有些內臟,唔合口味食了點就算。

bgc4se041_d4s

沿路前行所見,這裡為配合韓國傳統,所有店舖需用韓文招牌,如有英文要放細在旁。

bgc4se042_d4s

走過仁寺洞附近就是清溪川其中一段,走落去行行,傳聞溪邊會凍幾度,親身感受過是真的。

bgc4se043_d4s

晚上回到酒店在房間拍咭但沒反應開唔到門,最後要找技工幫手,技工一來不問何事用佢的萬能咭開了隔離房門,最後還是換咭。之後帶好信用咭到現代百貨10樓,職員辦過手續交過現金,告知離境時要到機場某個櫃位蓋印或檢查行李,否則會在信用咭扣數再加罰款。

出外食晚飯,新村一帶有各樣食店,只是選擇越多,決定越難,最後經過一家給易拉架相片吸引,入到去原來每份食物要每人一份即兩份,阿蘇開頭話走但我又唔走(又唔聽阿蘇話),有點唔順氣只要了兩份炒飯就算了。

bgc4se044_d4s  

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Ray Tang 的頭像
    Ray Tang

    Ray & So 遊記

    Ray Tang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()