趁住五月有個長週末,跟阿蘇來個兩日一夜遊,兩日一夜可以去的地方唔多,倉卒地決定去-開平。
冇乜做功課下諗住去到先算,21號一早八點去到太子諗住搭八點四十分班車,告知冇位要搭一點五十分,轉身跑出彌敦道坐上238X直奔中港城。
八點二十分到達中港城,到售票櫃位查詢航班資訊,得知最快是九點半到珠海但只有頭等票,去江門要下午先有船,這時身後有位黃牛阿嬸不停叫兩百蚊,我問佢兩百蚊兩張? 佢有點冇我咁好氣回答:一張呀。 
失心瘋的我對住售票處係咁問:去呢度幾點,去果度又幾點呀? 去唔到珠海咁去江門又點呀(問完又問)...咁又點點點呀?
票務員問:先生,其實你目的地係邊? 去開平可以用海陸聯運,俾張換票卷你到九州港客運站換張正式車票就可。
繼續失心瘋的我又係咁問:咁幾點有車呀? 搭幾耐呀? 搭十點船趕唔趕得切呀? 係唔係去到換到車票架?...就這樣買了九點半的頭等(送車票抵番)。

 

預計班車11:35開出,到達碼頭才10:45,便出碼頭呼吸一下再慢慢行過去客運站換車票,票務員告知10:55有車,她即時打電話出去問架車開左未,剛剛開出,下一班要成兩個鐘先有,票務員見我倆一臉焦急便對住電話問:叫唔叫到佢番黎,咁叫佢番黎。上到車只有我地兩個,開左陣到拱北又上了一批乘客。
一路上大部份時間都是行高速公路,路況良好,但一進入開平範圍開始落起雨來,場雨大到黑雨一樣,望出車外乜都睇唔到,還以為入左時光隧道,到客運站時雨才慢慢停,落車後第一時間去酒店。

 

酒店房間是阿蘇在ctrip網上訂的,入房一睇原來係套房,好大又有潭江景但江水有點混濁,坐左陣便出去食飯,問的士司機那裡較熱鬧便車我們到一處叫益華廣場的地方,到達後見到很冷清,找了間餐廳食拉麵。

 

食完麵找車去睇碉樓,找了架麵包車但司機話佢未去過自力村,有點靠唔住,還是打的,的士司機又係唔知,只好 call 上台問,去到自力村都成四點,問過這裡約花一小時,司機便話等埋我地。

 

一入村就有陣陣草青味吹過黎。

 
 

碉樓多是當時華僑出資建的,重點是保安,可見當時治安不佳。

 

有些碉樓可以上去睇的,但室內不可拍照,我倆就幾大都上去睇下,入到去保留了以前設備和日用品,睇到阿蘇不停說:我鄉下以前都係咁架。

 

碉樓外型有些中西合壁,是當年華僑把外國設計帶來的。

 
 

門票收入令這裡能保育,又可促進村民就業。

 
 

離開後上的士回到那個益華廣場,司機交低咭片話明日可以打俾佢用佢車,之後到了潭江邊走走,見到很多艇戶人家。

 

之後又到附近超市行行,超市很大有兩層,每層都有成個球場咁大,行到七點幾便去食晚飯。

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Ray Tang 的頭像
    Ray Tang

    Ray & So 遊記

    Ray Tang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()